Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Do banku ING udałem się w celu zamknięcia rachunku bankowego. Wnętrze banku było czyste, z odpowiednio ułożonymi ulotkami reklamowymi w widocznym miejscu. W środku urzędowały 2 kobiety. Ponieważ pracownica za biurkiem obsługiwała już klienta, podszedłem do okienka bankowego. W tym samym czasie kobieta odebrała telefon i zaczęła rozmawiać widząc, że stoję tuż przy okienku. Po około 1-2 minutach pracownica odłożyła słuchawkę i wytłumaczyłem w jakiej sprawie przyszedłem do banku. Kobieta poprosiła o mój dowód osobisty i zamknęła moje konto bankowe. Obsługa klienta przebiegła szybko, sprawnie i profesjonalnie. Jednym minusem mojej wizyty w banku była rozmowa przez telefon pracownicy.