Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W czasie zakupów w tym sklepie zauważyłem, że nie było eksponowanej ceny mąki luksusowej. Zapytałem o cenę tego produktu wykładającą przy sąsiednim regale inne produkty panią pracującą na hali sprzedaży. Zostałem zaskoczony odpowiedzią. Na moje pytanie : "przepraszam panią , jaka jest cena tej mąki ( wskazałem towar na półce), bo nie ma widocznej ceny?" - usłyszałem: " nie mam w głowie komputera". Po wymianie zdań, pani, kobieta w okularach, czarne długie do ramion włosy, powiedziała mi gdzie znajduje się czytnik cen. Nie było to jedyne nieprzyjemne zdarzenie. Przy kasach znajdowała się informacja, że w przypadku, gdy nie są czynne wszystkie kasy, a klient w kolejce do kasy oczekuje dłużej niż 5 minut, otrzyma bon towarowy o wartości 5 PLN. W kolejce stałem przy kasie nr 7, dłużej niż 5 minut. kasa nr 8 była nieczynna. Tuż przed moją obsługą przy kasie nr 8 zjawiła się pani kierownik ( inicjały B.Z) i pracownicy, poleciła przeniesienie kasety z pieniędzmi z kasy nr 8 ( dotychczas zamkniętej) do kasy nr 7. Wydłużyło to moje oczekiwanie, również innych klientów. Manewr ten zrozumiałem wychodząc ze sklepu i kojarząc informacje, którą przytoczyłem, warunkującą otrzymanie bonu rekompensującego oczekiwanie przy kasie. Pani kierowniczka tłumaczyła w rozmowie ( bardzo dynamicznej, aby nie powiedzieć dosadniej) 2 osobom, że czas ich oczekiwania nie był długi, a klienci wymuszają otrzymywanie bonów towarowych o wartości 5 PLN. Włączyłem się do rozmowy, pani podniesionym głosem powiedziała pracownicy w punkcie obsługi klienta "proszę wydać tym trzem panom po bonie". Zrezygnowałem z takiej oferty, zobowiązania firmy Kaufland, czy też chybionej akcji marketingowej - nie wiem jak nazwać takie działanie władz sieci Kaufland. Panowie stojący wraz ze mną przy punkcie obsługi klienta, aby dostać bony o wartości 5 PLN, powoływali się na zapis z monitoringu, który mógłby potwierdzić czas ich oczekiwania w kolejce. Dla mnie było to żenujące. Pobyt w tym sklepie, atmosfera zakupów, moim zdaniem, nie może być rekompensowana niskimi relatywnie do innych sklepów cenami. Jakość obsługi powinna być tym, na czym uwagę powinna skupić dyrekcja sieci Kaufland.