Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Lutka

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Dwa dni temu otrzymałam reklamę z banku Getin Bank na swój adres mailowy,a że już w niedalekiej przyszłości będzie interesował mnie i męża większy kredyt,wpisałam w ankietę dane męża.Już na drugi dzień zadzwonił konsultant i umówił się na spotkanie w placówce w Świdniku.Właśnie na dzień dzisiejszy byliśmy umówieni.Wstawiliśmy się parę minut przed czasem,podeszłam do okienka przy którym siedziała pani i zapytałam o "naszą" sprawę.Uśmiechnięta pani wskazała nam miejsce siedzące obok jej stanowiska i kazała poczekać na koleżankę,która zajmuje się kredytami hipotecznymi.Po dosłownie 2minutach pojawiła się pracownica.Przywitała nas i zapytała czy byliśmy na dziś umówieni z infolinii.Następnie zadała kilka pytań aby móc zorientować się w temacie jaki nas interesuje.Ponieważ nasza sprawa jest dość skomplikowana,zadawaliśmy konsultantce mnóstwo pytań,na które otrzymywaliśmy bardzo konkretne i zrozumiałe odpowiedzi.Następnie pracownica przedstawiła nam dwa finansowe rozwiązania,do których my byśmy się kwalifikowali.Przedstawiła nam wstępną symulację z ilością i wysokością poszczególnych rat.Niestety nie mieliśmy kompletu wymaganych dokumentów, poprosiłam aby zadzwoniła do nas i poinformowała nas co będzie jeszcze potrzebne.Pani oczywiście zgodziła się i poprosiła jeszcze o adres maila w razie jakby nie mogła się dodzwonić.Bardzo podobała mi się obsługa ze względu na to,że pracownica na wszystkie pytania potrafiła rzeczowo odpowiedzieć jak również doradzała jakie rozwiązanie jest dla nas korzystniejsze.Jedyna sytuacja,która zraziła mnie w czasie wizyty to,że pozostałe pracownice bardzo głośno się zachowywały,rozmawiając o sprawach prywatnych.