Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W odpowiedzi na złożoną w dniu 29.04.br prośbę o wyjaśnienie faktu niezralizowania przelewu elektronicznego, otrzymałem z banku (pismem z dnia 21.05.br), listowną odpowiedź cyt.:"...wyjaśniamy, że trwa szczegółowa analiza zgłoszonego problemu.... O rozwiązaniu niezwłocznie Pana poinformujemy. Mamy nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne". Mam wrażenie, że podpisująca pismo pani T. z Zespółu Współpracy z Klientami, tak odpowiedzią jedynie odfajkowała formalnie sprawę. Stawia to bank w złym świetle, bo jeśii wyjaśnianie przyczyny niezrealizowania jednego przelewu elekronicznego trwa już ponad miesiąc, to strach korzystać z oferowanych usług. Działanie odwrotne od deklarowanej wysokiej jakości obsługi klientów r- banku.