Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cubus
Treść opinii: W poniedziałek byłam na zakupach w Gal. Krakowskiej. Weszłam do sklepu Cubus i wybrałam sobie strój kąpielowy do przymierzenia. Niestety okazało się że mój rozmiar jest wysoko zawieszony. A w tym bałaganie jaki tam panował było to nie lada wyzwanie. Więc zaczełam się rozglądać za sprzedawca. Po paru minutach znalazłam sprzedawcę skulonego za kasa i rozmawiającego przez telefon komórkowy. Poczekałam aż skończy rozmawiać, ale niestety sprzedawca nie reagował. Więc powiedziałam przepraszam, czy ktoś może mi pomóc. I wtedy odskoczyłam jak poparzona. Pani mi odpowiedziała: "Zaraz nie widzi pani że rozmawiam". Po tym co usłyszałam, wyszłam ze sklepu i na pewno po takim traktowaniu tam już nie wrócę.