Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Poszłam po pracy do sklepu Tesco, gdyż wiedziałam, że to ostatnie miejsce, gdzie mogę jeszcze kupić kwiaty na Dzień Matki. Dwa dni wczesniej byłam tam po zakupy i widziałam przy wejściu duże stoisko z kwiatami. Niestety 26. maja było ono już dość puste, co mnie nie zdziwiło. Nie podobało mi się jednak, że część kwiatów przeceniono. Te przecenione wyglądały w większości nie gorzej niż te w pełnej cenie. Kwiaty były powyjmowane z wody i więdły w oczach. Bukiety ze zwiędłymi słonecznikami zdecydowanie odstraszały. Spotkałam dwie pracownice, które zajmowały się stoiskiem z kwiatami przecenionymi. Nawet zapytałam się ich o przecenę. Jedna z nich grzecznie mi odpowiedziała, że w tej chwili tamte kwiaty nie są w żadnej promocji. Podejrzewam, że zostały później wyrzucone. W końcu udało mi się wybrać róże w miarę nadające się do oglądania i udałam się do kasy. Nie spędziłam w kolejce dużo czasu, zostałam obsłużona sprawnie, bezbłędnie. Nie mam pretensji do obsługi, ale nie podobała mi się sama organizacja. Kwiaty powinno się jednak kupować w kwiaciarni.