Opinia użytkownika: Sunny
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Eurobank, w którym posiadam konto, jak do tej pory sprawdzał się doskonale. Założenie rachunku było szybkie i sprawne. Niestety pracownicy banku okazali się nachalni. Dnia 13 maja w przeciągu godziny miałam 3 próby połączenia z tego samego, odebrałam dopiero za czwartym. Pracownik Eurobanku, powołując się na okazane przeze mnie zainteresowanie produktami banku, zaproponował mi kredyt gotówkowy, przygotowany podobno specjalnie dla mnie. Rozumiem inicjatywę, ale dzwonienie do kogoś w godzinach pracy 4 razy, tylko po to, aby wcisnąć pożyczkę, o którą się ktoś nie starał, uważam za nachalne. Co innego, gdyby była to informacja na którą ktoś czeka, wówczas należałoby się uznanie za determinację. Ale w tej sytuacji wystawiam bankowi ocenę ujemną, tym bardziej, że tak usilnie oferowana pożyczka była bardzo droga.