Opinia użytkownika: Sunny
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Obserwacja dotyczy obsługi klienta Polsatu Cyfrowego. Pomimo przesłania jeszcze w styczniu aneksu do umowy, nie została ona skorygowana a tymczasem wraz z nowym rachunkiem ponownie otrzymaliśmy taki sam aneks. Pracowniczka infolinii najpierw nie była w stanie się dopatrzeć tego, że mamy podpisane dwie umowy i wyraźnie nie dawała sobie rady z ustaleniem czy aneks wszedł w życie czy nie. Dopiero po bardzo długim czasie udało się jej ustalić, że przesłany aneks był podobno niepełny i dlatego nie został przez nich wprowadzony. Obniża to jeszcze ocenę obsługi przez Polsat Cyfrowy, który zauważywszy takie przeoczenie powinien poinformować o tym klienta telefonicznie, zamiast przesyłać ponownie aneks bez słowa wyjaśnienia, pozwoliłoby to na uniknięcie prawie 30-minutowej rozmowy. Na plus muszę dodać, że konsultantka była naprawdę bardzo miła i naprawdę starała się pomóc.