Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: kirya

Dotycząca firmy: Marsel

Treść opinii: Jestem stałym klientem tego sklepu od 5 lat. Ma on swoje plusy i minusy. Zacznę od pozytywów. Lokalizacja bardzo dogodna i godz. otwarcia pozawalają na zrobienie podstawowych zakupów przed lub po pracy, jak również w soboty i niedziele. Super wyboru towaru nie ma ale rzeczy najpotrzebniejsze można tam znaleźć. Jeśli chodzi o personel to niestety pozostawia wiele do życzenia. Oczywiście nie globalizuję, bo są tam może 2 Pani bardzo sympatyczne, które ku mojemu zaskoczeniu odstają od reszty witając z uśmiechem stałych klientów tuż po wejściu do sklepu, potrafią doradzić a nawet podjąć ( w miarę możliwości krotką pogawędkę). Ale część personelu zachowuje się jakby była tam za karę; zero uśmiechu, ospały, obojętny wyraz twarzy. Chyba najnieprzyjemniejszą osobą w sklepie jest jedna z kierowniczek która wykazuje się brakiem cierpliwości zarówno do klienta jak personelu. Kilkakrotnie byłam świadkiem ostrej reprymendy przy klientach personelu co było żałosne, zaś podczas sprzedaży jest jak komunistyczna "baba ze spożywczaka". Dziwię się, ze ktoś taki tak długo zarządza sklepem. Irytujący jest ciągły bałagan w cenach; cała kolejka kientów dowiaduje się co mam w koszyku, ponieważ dużo kodów "nie wchodzi" i personel krzyczy przez pół sklepu "jaki jest kod na ten dżem" co nie koniecznie jest moim życzeniem. Często też cena na półce kompletnie rozmija się z tą która jest w komputerze i tak np. Lipton Ice tea który ma wypisaną cenę "jak wół" 5,10 zł (czyli jego faktyczna cena) przy kasie okazało się ostatnio że kosztował mnie 6.67 zł.... Spostrzagłam na paragonie dopiero po wyjściu ze sklepu ale nie miałam siły już na spory.. Hmmm chyba pora zmienić punkt zaopatrzenia :) Ogólnie NIE POLECAM!!!