Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Zmuszony przez niezrozumiałe procedury odwiedziłem w końcu placówkę Lukas Bank w celu zmiany adresu korespondencyjnego do karty Visa Gold. Nadal nie rozumiem dlaczego można uzyskać kartę i dostęp do niemałych pieniędzy całkowicie zdalnie (tak jak w moim przypadku), lecz zmiana adresu korespondencyjnego wymaga wizyty w placówce? To, że bank zmusza mnie do wizyty w takiej sprawie powoduje, że oceniam Lukas Bank negatywnie. Zdecydowałem się przyznać mały plus tylko dlatego, że jakość obsługi w odwiedzonej placówce była dobra. Akurat poprzedni klient zwolnił stanowisko więc zostałem obsłużony niemal natychmiast. Pani na mój widok wstała i przywitała się, a następnie przystąpiliśmy do wprowadzania zmiany adresu. Dodatkowo zaproponowała wysyłkę wyciągów na adres e-mail. Okazało się jednak, że infolinia wprowadziła mnie w błąd twierdząc, że w placówce otrzymam jakiś kod, dzięki któremu w przyszłości będę mógł więcej spraw załatwiać zdalnie. Pani poinformowała mnie, że to dotyczy posiadaczy rachunku, a ja posiadam tylko kartę. Trudno...