Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paweł_1024

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Kolejna rozmowa telefoniczna z infolinią UPC, tym razem niestety mniej udana niż ostatnio. Chodziło o dowiedzenie się czy mogę zmienić obowiązującą mnie promocje na pakiet telewizyjny i ramach dwóch usług (telewizja i internet) mieć mniejszy abonament na korzystanie z telefonu. Jako, że dzwoniłem w godzinach południowych byłem prawie pewien, że będę miał problemy z połączeniem się z konsultantem infolinii. Na moje szczęście myliłem i połączenie nastąpiło bardzo szybko. Po weryfikacji danych poprosiłem pana o wytłumaczenie zasad nowej promocji i na jakich zasadach mógłbym się do niej przenieść (oczywiście nie ja tylko ojciec mój, ale zawsze to ja załatwiałem takie rzeczy i głównie dla mnie były owe media). Konsultant zaczął wszystko wyjaśniać. Niestety mówił bardzo nie wyraźnie i cicho. Wszystkiego musiałem się domyślać, pytać po dwa, a nawet trzy razy. Pan mówił bardzo niejasno. Jakby nie miał pojęcia o czym mówi. Zaczął w dyskretny sposób zmieniać temat (prosił o podanie meila i telefonu kontaktowego jeśli zmieniłem). Potem zaczął coś mówić, że nie mogę skorzystać z tej oferty ponieważ mam jeszcze umowę na telewizje i internet. Częściowo to prawda ponieważ Internet brałem całkiem niedawno tj. w listopadzie zeszłego roku, ale na telewizję już dawno mi się skończył i umowa przeszła na czas nieokreślony. Więc osoba ta chyba nie do końca wiedziała co mówiła. Nie jestem tym razem zadowolony z obsługi infolinii. Pan mówił jak już wspomniałem niezrozumiale i szybko. Obiecał dnia następnego zadzwonić i powiedzieć czy faktycznie mogę skorzystać z tej promocji czy nie. Już wiem na pewno, że nie skorzystam. Po godzinie zadzwoniłem ponownie i tym razem wszystko wytłumaczono mi wszystko jak trzeba.