Opinia użytkownika: Paweł_212
Dotycząca firmy: BP Express
Treść opinii: Dnia 24.05.2010 wybrałem się na stacje paliw BP expres znajdującą się w mieście Tychy obok browarów w celu zakupienia gaśnicy do auta,. Gaśnicy nie znalazłem w dziale akcesoria samochodowe (gdzie moim zdaniem powinna się znajdować) tylko na środku stacji stoją półki a gaśnice stoją sobie na półce z napojami . Dopiero przy pomoce obsługi udało mi się je znaleźć. Za gaśnice płaciłem routex-em a że na kwicie wz potrzebuje nr rej. to o tym fakcie poinformowałem sprzedawcę, no pech chciał ze był praktykantem, no i nie wbił mi num rej, no w sumie bym się jakoś wytłumaczył w firmie i nie musiał bym z własnej kieszeni zapłacić VAT-u którego firma nie może sobie odliczyć, ale zdenerwowała mnie reszta obsługi mówiąc praktykantowi żeby mi napisał nr rej długopisem, wtedy dałem sobie spokój i powiedziałem ze chce rozmawiać z kierownikiem(był zastępca M. C.), po przedstawieniu zdarzenia jakie miało miejsce zostałem przeproszony, kwit wz został anulowany , dostałem potwierdzenie anulowania transakcji router i został mi wydany nowy kwit z num rej.