Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Neo

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Dzisiaj rano po zalogowaniu się na swoim rachunku na stronie mbanku ujrzałem komunikat informujący, że ulega zmianie Taryfa Prowizji i Opłat mBanku. Po chwili zastanowienia kliknąłem w link - aby poznać szczegóły. Nie lubię tego typu lektury, ale skoro komunikat był tak ogólny i wskazywał konkretnie co zdrożało lub staniało, to czułem że powinienem się tym zapoznać. Po kliknięciu moim oczom ukazały się informacje "Dodatkowe 10 PLN gratis w Orange", "Przerwa w dostępie do bankomatów BZ WBK", "mBank na podium w klasyfikacji Blog dojrzały w 2008 roku..." itp. Nigdzie nie było informacji do której rzekomo zostałem przekierowany. Była to po prostu ogólna strona blogu mbank. Fakt, w przy linku była informacja że "Szczegółowe informacje na temat zmian znajdują się na Blogu” ale liczyłem na konkretne przekierowanie. Tworzenie precyzyjnych linków jest raczej standardem w internecie. Czy mbank nie chce ułatwić klientom dostępu do informacji o zmianach? Może są na tyle dotkliwe, że lepiej aby żyli w nieświadomości? Drążyłem temat dalej i informację o zmianach znalazłem dopiero na drugiej podstronie blogu, za masą informacji m.in. na temat promocji z Lamborghini, pomocy dla powodzian, itp. Dopiero w ten sposób dowiedziałem się w końcu o wzroście prowizji od transakcji wypłat gotówki z kart kredytowych. Hmm, a jednak. Nie można prościej???