Opinia użytkownika: DANIEL_83
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Tego dnia wstąpiłem do oddziału Alior Banku by wpłacić nadwyżkę gotówki jaką miałem przy sobie. W oddziale pustki, więc się ucieszyłem, że szybko sprawę załatwię. Nie miałem ze sobą dowodu osobistego. Więc kasjerka (P. A. Ś.) poinformowała mnie, że nie może przyjąć ode mnie wpłaty bez dowodu osobistego. Zwróciłem uwagę kasjerce, że dzień wcześniej również bez dowodu osobistego została wpłata w oddziale w Bytomiu dokonana. Pani poinformowała mnie, że jakbym znał nr rachunku to przyjmie wpłatę. Więc mówię, że nie ma problemu bo znam. Na to Pani, że będzie to wpłata na rachunek obcy, a to wiąże się z prowizjami. Kojarząc, że za wpłatę na rachunek obcy jak i własny nie ma prowizji poprosiłem o rozmowę z dyrektorem oddziału (taryfa opłat Alior Bank, Rozdział I, punkt E, podpunkty 1 i 2). Okazało się, że dyrektora nie ma, a jego obowiązki w zastępstwie pełni właśnie moja rozmówczyni A. Ś. W takiej sytuacji poprosiłem o połączenie z infolinią. Kasjerka oczekując na połączenie zaczęła dziwnie podśmiewywać się i wzdychać irytująco. Okazało się w trakcie rozmowy, że bez dowodu mogę dokonać wpłaty do wysokości 1 000 euro w przeliczeniu na złotówki. czyli jednak można dokonać wpłaty bez dowodu. Oczywiście wpłaty nie dokonałem bo stwierdziłem, że i tak za dużo czasu zmarnowałem. Co więcej z takim skandalicznym zachowaniem pracownika jakiekolwiek instytucji finansowej do tej pory się nie spotkałem. Nie polecam kontaktu z tym oddziałem.