Opinia użytkownika: Łukasz_1023
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Miałem parę pytań dotyczących dość skomplikowanych operacji, a mianowicie, cesji numeru którego aktualnie używam a nie jestem jego właścicielem, zamiany numeru pomiędzy kartami sim, oraz zmiany abonamentu na promocyjny ale w nowszej ofercie. Z konsultantami plusa odbyłem 2 rozmowy. 1 Konsultant był bardzo agresywny, nie chciał mi udzielić żadnych konkretnych odpowiedzi na zadane przez mnie pytania. Dowiedziałem się tylko że to co chcę zrobić, jest nie możliwe i nie są przewidziane żadne działania ponadstandardowe w takich sprawach, po prostu tak nie można i już koniec kropka bo on tak mówi. Poprosiłem żeby przełączył mnie do innego konsultanta, niestety nie zrobił tego- bo powiedział że nie chce. Zirytowany zadzwoniłem jeszcze raz, tym razem rozmowa była z goła odmienna. Pan bardzo zaangażował się by pomóc mi w rozwikłaniu moich wątpliwości, okazało się że jest coś takiego jak dział reklamacji który zajmuje się wszelkiego rodzaju ponadstandardowymi działaniami wobec klientów. Pokierował mnie krok po kroku co powinienem zrobić, aby móc osiągnąć zamierzony efekt. Na koniec dodał że raczej sieć nie powinna stwarzać problemów, bo nie są to zbyt skomplikowane operacje.