Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: Do moich obowiązków w pracy należy, m.in. odbieranie i nadawanie przesyłek kurierskich. Ponieważ mamy jako firma podpisaną umowę z firmą DHL, tak więc, pomimo moich przykrych doświadczeń z tym kurierem, postanowiłam skorzystać z ich usług. Stwierdziłam, że należy dać sobie kolejną szansę i odbudować nadszarpnięte zaufanie. Zadzwoniłam na infolinie, aby zamówić kuriera na trasie Olsztyn-Warszawa. Generalnie, co jest uzasadnione działalnością firmy, miejsce nadania nie pokrywało się z siedzibą firmy, natomiast firma miała być płatnikiem. W taki właśnie sposób nadajemy przesyłki od kilku lat. Niezwykle skrupulatna Pani z infolinii zaczęła wypytywać mnie o różnicę między adresem firmy, a adresem nadania. Po kilkunastu minutach tłumaczenia i wyjaśniania, Pani stwierdziła, ze sytuacja jest dziwna i w takim wypadku powinnam zwrócić się z prośbą do DHL o zgodę na taką usługę. Najlepiej jak wyślę tą prośbę faxem. Ciekawe by się stało, gdyby szef wydał mi polecenie nadania przesyłki, a ja poprosiłabym go o zwrócenie się do mnie na piśmie, z prośbą o moją zgodę? Pewnie zwolniłby mnie z pracy. Tak więc, podziękowałam Pani z infolinii DHL i zamówiłam kuriera z UPC. Kurier zjawił się po 1 godzinie, a koszt przesyłki był o 8 złotych niższy od stałego dostawcy firmy DHL i przesyłka dotarła do celu do południa dnia następnego. Wyjątkowo niekompetentny jest zespół pracowników infolinii DHL. Nie pomagają klientom, ale uprzykrzają i komplikują im życie. Ciekawe czy wiedzą skąd biorą się środki na wypłatę ich wynagrodzeń?