Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Bike Atelier
Treść opinii: Kolejnym sklepem rowerowym, do którego się udałem w celu obejrzenia modeli rowerów był Bikeatelier. Rozumiem, że nazwa sklepu( firmy) jest czasem pochodną wielu składowych, ale wymyślenie nazwy, która będzie ciężka to wymówienia i zapamiętania nie jest chyba najlepszym pomysłem. O sklepie dowiedziałem się od kolegi, który po prostu przekazał mi informację na temat jego lokalizacji, bo również nie potrafił podać mi nazwy sklepu. Sklep ten umiejscowiony jest w centrum Katowic w budynku o nazwie „ Superjednoska”. Spodziewałem się, więc super obsługi. Miejsc parkingowych niestety niema przed sklepem. Są za to kosze na śmieci, o które chyba dawno ktoś nie zadbał, bo zapach, który się tam unosił był ciężki to przeoczenia. W takim sąsiedztwie przepełnione kosze na śmieci nie są najlepszym pomysłem. W otoczeniu sklepu dużo papierków oraz śmieci. Jako, iż sklep nie mieści się od strony głównej ulicy tylko trzeba obejść budynek postanowiłem iść za banerami ze strzałkami, które miały mnie do niego doprowadzić. Niestety nie doprowadziły gdyż są źle powieszone i wskazują złe kierunki. Sklep w swej ofercie posiada markowe rowery w zróżnicowanych cenach oraz akcesoria do jazdy. Prowadzi również serwis rowerowy. Oferta była naprawdę bogata. Niestety to jedyny plus tego sklepu. Na wejściu w pozycji siedzącej przywitali mnie dwaj pracownicy sklepu schowani za ladą sprzedażową. Ustawienie lady oraz gablot ze sprzętem w jej okolicy nie jest najlepszym pomysłem gdyż nie sprzyja dobremu kontaktowi ze sprzedawcami. Miałem wrażenie, że są oni schowani za tą ladą. Po paru minutach spędzonych przy rowerach podszedł do mnie jeden z nich i spytał czy może mi doradzić w czymś. Przedstawiłem mu swoje oczekiwania i czekałem na jego wybór. Niestety poziom obsługi był bardzo słaby. Przedstawiono mi parę modeli skupiając się na szybkiej recytacji parametrów technicznych. Na moje zapytanie o różnicę pomiędzy tańszym a droższym modelem pracownik stwierdził „ Ten droższy jest lepszy” dla mnie takie stwierdzenia są nie do przyjęcia. Pracownik wysuwając taką tezę powinien ją obronić podając argumenty przemawiające za nią. Tutaj nic takiego nie otrzymałem. Wyszedłem ze sklepu całkowicie się do nie go zniechęcając. Duży minus za obsługę.