Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Korzystając z wolnego dnia, wybrałem się do pobliskiego oddziału banku by przeprowadzić drobną transakcję gotówkową. Na dworze hulał wiatr z rzęsistym deszczem. Uzbrojony w parasolkę dotarłem do celu. Przed oddziałem można skorzystać z bankomatu oraz wpłatomatu. Przed wejściem zauważyłem sporą ilość papierków. W oddziale znajdują się dwa stanowiska kasowe oraz 2 do obsługi klientów w zakresie innych usług oferowanych przez bank. Ku mojemu zaskoczeniu w oddziale nie było innych klientów, więc uradowany, że załatwię szybko sprawę podszedłem do okienka kasowego. Pracownica z uśmiechem przywitała mnie i w tym momencie „czar” prysł. Dostałem informację, iż jest awaria w systemie i niestety transakcje nie są obsługiwane. Z uśmiechem przeproszono mnie i zaproszono do innego oddziału, jeżeli jest to sprawa pilna a jeżeli mogę poczekać to pracownica zaprosiła mnie popołudniu. Złe wieści zostały przekazane w miły sposób. Rozumiejąc, iż takie rzeczy mogą się zdarzyć opuściłem oddział. Obecnych tam było 4 pracowników ( 3 kobiety plus mężczyzna). Obsługiwała mnie pracownica S. Wszyscy byli ładnie, schludnie ubrani. Nosili identyfikatory. W banku mamy stanowisko komputerowe gdzie bez przeszkód możemy skorzystać z systemu on-line. Przed oddziałem dla klientów jest niewielki parking. W oddziale tym zawsze spotykam się z miłą obsługą, fachowością i kulturą, dlatego polecam tą placówkę. Zasłużona dobra ocena.