Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Po ciężkim dniu pracy i początku długiego weekendu (mam 4 dniowy system pracy) wsiadłem do auta i zacząłem wracać do domu. Niestety skończył mi się gaz w samochodzie. Jako, że benzyna droga wolałem zatankować auto. Przy najbliższej stacji zjechałem zatankować. Pierwszą stacją jaka była po drodze był Orlen. Stanąłem przy dystrybutorze tankowania gazu. Wiadomo, że nie wolno tankować gazu samemu tylko trzeba poprosić o to obsługę stacji. Służy do tego specjalny dzwonek umieszczony tuż przy miejscu na którym się tankuje samochód. Po wciśnięciu dzwonka zacząłem czekać aż ktoś pojawi się i mnie obsłuży. Trochę mi się śpieszyło więc każda chwila była dla mnie zbawieniem. Jakie było moje zdziwienie gdy po pięciu minutach nikt się nie pojawiał. Postanowiłem zadzwonić raz jeszcze, kolejne trzy minuty uszły z mojego życia. Dopiero po trzecim dzwonku ktoś łaskawie się zjawił. Nawet osoba ta nie raczyła przeprosić za tak długi czas oczekiwania. Gdybym wiedział nigdy bym się tutaj nie zatrzymał. Chwila dalej była inne stacja. Po wejściu do pomieszczenia sklepu w celu zapłacenia za gaz zauważyłem niemałą kolejkę. Przy kasie była tylko jedna osoba na dwie możliwe. Pan za kasą kasował bardzo wolno. Ciągnęło się to i ciągnęło. Dopiero gdy przywrócona została druga kasa jakoś się rozluźniło. Poszło szybciej. Przy kasie chyba nie znają zwrotów grzecznościowych. Jedyne co owa osoba się odezwała to to, że chciała mi wcisnąć hot doga i jakiś napój. Podziękowałem serdecznie. Teren wkoło stacji jest czysty i zadbany. Brak zauważonych śmieci. Sprężarka do pompowania opon sprawna, odkurzacz również. Obsługa pozostawia wiele do życzenia.