Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Po mojej sytuacji poprzedniej z firmą Plus ,zajęłam się również zakończeniem współpracy z Plusem w związku z mobilnym internetem. Miałam na rok wykupione 3 internety.Napisałam pismo do Plusa ,że z dniem zakończania ,tj ostatnim dniem lutego nie chcę przedłużać umowy ,tylko zakończyć z Nimi współpracę.Otrzymałam pismo ,że nie mogę wypowiedzieć umowy ,gdyż kończy mi się ona z ostatnim dniem promocji i nie ulega wypowiedzeniu ,więc ona obowiązuje mnie do końca lutego.No zupełnie jakby ktoś kto się pod tym podpisał nie przeczytał mojego pisma.Nie chciało mi się już pisać już pism i tracić na nich czasu ,stwierdziłam ,że ja mam pismo na podst .którego ich poinformowałam o moim stosunku do przyszłości .Następnie przez następne 3 miesiące otrzymywałam faktury za tę usługę ,mimo że się ona skończyła -czyli dostałam za marzec ,kwiecień i maj:) Stwierdziłam ,że nie będę pisała nic ,może sami się do mnie odezwą zdziwieni dlaczego nie płacę.Nie mnie jednak gdy otrzymałam wezwanie do zapłaty ,postanowiłam napisać skargę na obsługę i przedstawić sytuację od początku.Dostałam w połowie maja korektę na 2 z 3 iplusów.nie wiem gdzie podziali 3ciego ,ale nie mam już do nich siły.Kompletny bałagan i brak kompetencji kolejny raz.A ja muszę tracić czas na wyjaśnienia.