Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: W miejscu mojej pracy ,mamy podłączenie do internetu tylko prze TP s.a. i okazuje się ,że niestety jest za słabe i internet wolno chodzi.TP S.A. nie chce zmienić przepustowości z jakiś nieznanych nam powodów ,podobno niebawem mają zainstalować światłowód ,ale to podobno już trwa jakiś czas.No więc zgłosiliśmy się jako kilku najemców do Netii ,że jesteśmy zainteresowani internetem i czy Nam podłączą ,po dwóch tygodniach dostaliśmy pozytywną odpowiedz ,po kilku dniach przyjechał kurier z umowami ,niestety w umowach były błędy ,tak więc musiał się wrócić i przywieźć za kolejne trzy dni nowe umowy.Po kolejnych dwóch tygodniach od podpisania umowy zadzwoniła Pani i powiedziała ,że jednak muszą rozwiązać z Nami umowę ,gdyż Tp .S.A. odmówiło im możliwości jakieś podłączenia się do czegoś ( nie do końca Panią zrozumiałam ,gdyż mówiła szybko i nie wyraźnie ,a mnie genialnie interesowała konkluzja) ,Tak więc kilka dni później przyjechał Pan kurier z aneksem .Znowu były błędy na umowie w nazwie naszej firmy ,więc znowu musiałam go odesłać .jak się okazało ,że niestety się nie da i że już sprawa z Netią jest zamknięta , z częstotliwością jednego dnia zaczął się odzywać do Nas konsultant Netii ( za każdym razem inny) oferujący nam swoje usługi -uwaga -usługi Internetowe :) tak więc już przy trzecim razie troszkę się zirytowałam i poprosiłam Panią ,żeby jasno w swoim systemie zaznaczyła że niestety nie mogą wykonać tego co oferują ,bo jakby mogli to już bym tę usługę miała. Mimo że konsultanci byli mili ,to niestety kompletna dezinformacja i brak jej przekazywania