Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy konkretnie Stacji Benzynowej działającej przy Hali Makro w Alejach Jerozolimskich. Zatankowałam samochód na tej stacji wracając od znajomych. Zawsze tankuję samochód na fakturę. Tak było i tym razem. Zatankowałam go do pełna i podjechałam do innych samochodów oczekujących na zapłatę za paliwo. Stało nas około 7 samochodów do jedynego okienka. Po 15 minutach stania podjechałam wkońcu do kasy. Podając kartę makro, kartę płatniczą poinformowałam kasjerkę o fakturze. Oczywiście przy wystawianiu faktury podaje się numery rejestracyjne pojazdu, które podałam. Zapłaciłam za paliwo, odebrałam fakturę i tu czekała na mnie niespodzianka, niestety wyjątkowo nie miła. Pani kasjerka zmieniła zupełnie numery rejestracyjne mojego pojazdu. Zjechałam na parking, wróciłam z fakturą do niej i uzyskałam informację, że kasjerka wpisywała numery jakie jej podałam i że nie wie jak mogło dojść do pomyłki. Skierowała mnie do biura obsługi klienta w hali makro. Tam zostałam poinformowana o procedurach poprawiania faktur co zniechęciło mnie w 100% do ponownego tankowania samochodu na stacji przy Hali Makro.