Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Na większe zakupy w sobotę odwiedziłem sklep Kaufland z uwagi na zakup wszystkich produktów pod jednym dachem ale z mniejszą powierzchnią ponieważ zależało mi na czasie. Po wejściu do sklepu zwróciłem uwagę na warzywa i owoce. Kaufland chcąc sprzedać cały towar bardzo często przecenia towar i tak były tym razem. Zakupiłem z przeceny rzodkiewki, pomidory oraz inne warzywa, które posiadały już regularne ceny. Następnie odwiedziłem stoisko z wędlinami gdzie również dokonałem niewielkich zakupów. Lada chłodnicza nie posiadała dużego asortymentu do wyboru a to z pewnie dlatego, że była już późna godzina i sklep również zwraca uwagę na straty. Obsługa na stoisku na wysokim poziomie. Później dokupiłem jeszcze kilkanaście różnych artykułów i udałem się do kasy. Zostałem powitany przez pracownika, towar został skasowany bardzo szybko a transakcja za pomocą karty płatniczej przebiegła szybko i sprawnie. Kiedy wróciłem do domu okazało się, że pomidory które zostały przecenione w rzeczywistości miały regularną cenę. Jakość obsługi jednak na wysokim poziomie ale należy dopracować system przecen tak, aby ceny towarów były zgodne w dwóch miejscach.