Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Z tatą szukaliśmy komórki. Sklep miał znośną ofertę i szeroką, jeśli chodzi o ceny. Produkty w promocji wyróżniono kolorem żółtym. Wpierw obejrzeliśmy produkty, ale potem tata miał kilka pytań, więc poszukaliśmy chodzących w żółtych koszulkach pracowników. Spotkaliśmy jednego, ale w sprawie komórek wskazał na kolegę przy obsłudze klienta. Poinformował go o nas. Tamten jednak się nie przejął i rozmawial z kimś innym. Stalibyśmy bez celu, ale zwróciliśmy się do pani przy kasie. Ta kazala nam szukać pracowników między alejkami, bo to oni udzielają informacji. Niestety, nikt nam nie chciał pomóc, zdaje się, że starali się od nas uciec. Trudno, najwyraźniej nie zależy im na sprzedaży, a telefony tanie wcale nie są, więc mieli by czysty zysk. Zrezygnowani wyszliśmy ze sklepu. Wybraliśmy się do drugiego RTV Euro AGD w Opolu, w CH Tesco przy ul. Ozimskiej, ale tam spotkaliśmy się z identyczną sytuacją! Czy to jest jakieś szczególne szkolenie pracowników - unikajcie klientów, niech radzą sobie sami? Przykre.