Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Podczas zakupu obsługiwały mnie 3 Panie-2 sprzedawczynie i kierownik zmiany. Jedna z Pań natychmiast wskazała mi miejsce, gdzie mogłam znaleźć książki mojej ulubionej autorki. Miała regały rozplanowane w swojej głowie i wiedziała o czym mówię. W między czasie zostałam popchnięta przez inną ekspedientkę, która biegła by odebrać telefon i chciała "usunąć" mnie ze swojej drogi.Ta sama kobieta przy kasie potraktowała mnie z góry, gdy zapytałam o datę realizacji bonu upominkowego. Kierowniczka placówki była niekompetentna-robiłam zakupy do firmy za około 2000zł i nie była w stanie wykalkulować sumy faktury. Po 15 minutach czekania, podpisania faktur i ustaleniach dostała telefon od przełożonej i poprosiła o zmianę warunków, bo podobno "miała za to odpowiedzieć". Pomijam fakt, że miałam odebrać towar na drugi dzień a gdy wychodziłam kobieta powiedziała mi, że się pomyliła i nie może mi wydać niczego póki nie będzie pieniędzy na koncie. Ogólnie byłam wprowadzana w błąd 2 razy co do preferowanej przez sklep formy płatności. Uważam, że osoba, która wydaje w sklepie taką kwotę powinna być potraktowana szczególnie a nie podpowiadać kierownikowi jak liczy się 10% rabatu.Byłam szczęśliwa wychodząc ze sklepu.