Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Choć pomieszczenie nie działało przyciągająco, a i duża kolejka odstraszała, to jednak dzisiejszą wizytę w tym miejscu wspominam przyjemnie. Mój mąż zakłada działalność gospodarczą i w związku z tym był zobligowany założyć sobie konto firmowe. Zdecydował się na ten bank ze względu na lokalizację siedziby - było nam po prostu po drodze. Poza tym, wcześniej zapraszali go do swojej siedziby telefonicznie. Obsługiwała nas bardzo miła pani. Serdeczność, życzliwość - to cechy które najlepiej ją opisują. Wyjaśniała nam wszystko bardzo precyzyjnie. Zachęcała dodatkowo do założenia u nich także konta indywidualnego, ale robiła to bardzo taktownie, nie narzucała się, także nie wprowadziła nas w zakłopotanie tym, że musieliśmy jej odmówić. Raz popełniła błąd ona, przez co umowę trzeba było drukować ponownie, a drugim razem pomylił się mój mąż, bo zamiast wzoru podpisu złożył parafkę. Przepraszaliśmy i choć pani wyjaśniła, że dokumentu tego zniszczyć nie może,bo jest rozliczana z każdej kartki, w jej głosie niezmiennie dało się słyszeć spokój i opanowanie. Ma u mnie plusa także za to, że zadbała o to, o czym zupełnie zapomniał mój mąż - zasugerowała mu, że powinien zadbać o uczynienie kogoś swoim pełnomocnikiem. I dzięki niej od ręki załatwiliśmy wszystkie formalności, abym się nim stała. Nadmienić też warto, że w między czasie dzwoniły do niej telefony, a także prosiły ją o pomoc i doradztwo jej współpracowniczki, ona jednak taktownie przepraszała i wyjaśniała, że najpierw musi zająć się nami. To właśnie nazywa się prawdziwa troska o klienta!!!