Opinia użytkownika: Alicja_26
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Odwiedziłam sklep w celu reklamacji zakupionej wcześniej sukienki. Sprzedawczynię zastałam opartą łokciem na ladzie. Zapytana, czy mogę reklamować w tym punkcie sukienkę zakupioną w innym sklepie tej sieci, sprzedawczyni była bardzo zdezorientowana, wreszcie po chwili niepewnie odpowiedziała, że tak. Kiedy opisałam wady sukienki, sprzedawczyni uśmiechnęła się z wyższością, i stwierdziła, że "może przyjąć reklamację, ale wątpi, żeby została uznana'. Zapytana nie potrafiła jednak określić dlaczego. Odniosłam wrażenie, że sugeruje, że sama uszkodziłam sukienkę. Formułowała pismo reklamacyjne tak, jak sama uważała za stosowne, nie uwzględniając moich uwag. Upomniana, stwierdziła, że to ona spisuje reklamację (a więc ona decyduje co w niej zawrzeć). Dopiero, gdy zagroziłam, że przyjdę z samodzielnie napisanym pismem, zgodziła się dopisać moje uwagi. Po spisaniu reklamacji natychmiast opuściłam sklep. Dodam, ze reklamacja została uznana.