Opinia użytkownika: Dorota_566
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Odmówiono w sposób bardzo ignorancki reklamacji obuwia, zrobiono to w sposób lekceważący klienta. Pani obsługująca była impertynencka i bezczelna. Klient musiał czekać najpierw na to aż ekspedientka skończy prywatną rozmowę przez telefon, następnie musiał wysłuchać "kazania" na temat jak powinien nosić buty aby nie ulegały zniszczeniu, po czym rozmowa potoczyła się w formie słownego ataku ekspedientki na klienta, który oddał do reklamacji buty, kosztujące ok. 300zł. Trzeba dodać, że cała sytuacja działa się na oczach zdumionych zachowaniem ekspedientki klientów i ludzi przechodzących obok salonu. Sądze, że nie tylko klient, reklamujący obuwie postanowił zrezygnować na zawsze z usług Baty ,a także osoby, które były świadkiem zajścia.