Opinia użytkownika: Beata_555
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Robiłam zakupy w Polo Markecie, miałam szczęście, że były wolne wózki. Często się zdarza, że trzeba poczekać chwilę, aż wózek lub koszyk się zwolni. W supermarkecie było sporo klientów, a co za tym idzie spore kolejki do kas (3 kasy). W kasie, do której stałam było małe zamieszanie. Para młodych osób robiła zakupy i kupowali piwo w butelce, mieli też butelki na wymianę, które podobno chłopak włożył wcześniej do skrzynki. Kasjerka była zdziwiona, bo chłopak nie zgłaszał, że ma puste butelki i wrzuca je do skrzynki. I wtedy chłopak zaczął się burzyć, że włożył butelki do skrzynki i nie obchodzi go to, że kasjerka tego nie widziała. Na szczęście kasjerka wiedziała jak postępować z klientami, którzy nie myślą logicznie. Spokojnie wytłumaczyła mu, żeby na przyszłość informował ją o takich rzeczach. Zachowała spokój mimo agresywnego zachowania klienta. A to nieporozumienie to ewidentnie jego wina, bo przecież kasjerka nie ma oczu dookoła głowy i nie jest w stanie wszystkich monitorować.