Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Chciałem podzielić się obserwacją dotyczącą informacji podawanych przez bank i zaobserwowanych na moim koledze. Wybrałem się z kolegą do placówki tego banku ponieważ chciał uzyskać kredyt gotówkowy...zależało mu na czasie pieniążki były mu bardzo potrzebne i jednym z kryteri wyboru banku była szybkość wypłaty gotówki. W banku uzyskał informacje że kredyt otrzyma w ciągu jednego dnia...po przeprowadzeniu analizy, zdolność kredytową posiadał znacznie większą niż wniosek z kwota który złożył. Po wypełnieniu wszystkich formalności poinformowano go że dnia następnego ma spodziewać telefonu o odebraniu gotówki. Dnia następnego telefon nie zadzwonił, kolejnego również. Postanowił zadzwonić sam (był bardzo zdenerwowany ponieważ pieniądze jak już wspomniałem były mu bardzo potrzebne i to szybko), a w banku powiedzieli że nie wiedzą co się dzieje wszyscy którzy składali wnioski otrzymali już pieniądze i pewnie w pracy nikt nie odbiera telefonu (nie możliwe ze względu na rodzaj pracy) dlatego centrala nie może zweryfikować zatrudnienia, kolega miał się uzbroić w cierpliwość a oni wyślą ponaglenie do centrali. Tak mój kolega był zwodzony i czekał ponad tydzień (ok. 10 dni) na udzielenie kredytu na dodatek nie w kwocie o którą wnioskował przez co stracił pieniądze (wadium z przetargu) z winy banku który zapewniał że kredyt otrzyma następnego dnia.