Opinia użytkownika: Dorota_548
Dotycząca firmy: Świat dziecka
Treść opinii: Chciałam kupić zabawkę dla bratanka. Bardzo miły personel mimo dużej liczby klientów znalazł się pracownik, który podszedł ze mną do stoiska pokazal gdzie leży interesująca mnie zabawka, zademonstrował jej działanie. Okazało się że na zabawce sa 2 ceny. Jedna duża 49,90 zł i druga mniejsza- 29,90zł przy naklejce z kodem kreskowym. Zapytałam, która z nich jest aktualna. Otzrymałam odpowiedź, że pewnie ta mniejsza. Podeszłam z zabawką do kasy z zamiarem zakupu jej i zostałam poproszona o kwotę większą 49,90. Zwróciłam uwagę na drugą cenę i bez zadawani zbędnych pytań kasjerka poprosiła kierownika, który otworzył dodatkową kasę, zaprosił mnie do niej i przeceniając produkt sprzedał mi po cenie 29,90 :))) PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA. Z błędu pracowników na produkcie pojawiły się 2 ceny. Konsument ma prawo kupić produkt po cenie, która znajduje się na opakowaniu. Myślę, że po mojej wizycie ceny zostały zmienione tak żeby konsument widząć niższą cenę na zabawce nie czuł rozczarowany przy kasie :)