Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Zakupiłam obrączki w salonie Apart, na obrączkę czekałam dwa tygodnie, jednak okazało się, że moja posiada skazę. Poszłam do Salonu by zgłosić reklamację. Pani długo nie widziała problemu, po zawolaniu drugirgo pracownika, rzeczywiście stwierdzono wadę. Było to 04.04.2010. Kontaktowałam się z salonem wielokrotnie, cały czas tłumaczono mi, że kiedy sie dowiedzą oddzwonią. Niestety nie dzwonili. Lekko poddenerwowana 16.05 pojechałam do salonu i stanowczym tonem zażądałam wyjaśnień. Odezwano się do mnie dzisiaj 19.05, że mogę odebrac obrączkę. Obsługa po sprzedaży- tragedia. Załoga niemiła i niechętna do współpracy. spodziewałam się czegoś lepszego po firmie z dużą renomą.