Opinia użytkownika: Patrycja_115
Dotycząca firmy: Quazi
Treść opinii: Przygoda z tą firmą zaczęła się w styczniu, kiedy kupiłam tam kozaczki. Buty niestety nie przetrwały 3 miesięcy i musiałam oddać je do reklamacji. Reklamacja została złożona przeze mnie pod koniec kwietnia i została rozpatrzona pozytywnie. Firma nie mogła naprawić obuwia, nie było również możliwości wymiany na nowe w związku z czym zgodnie z prawem powinnam dostać zwrot gotówki. Niestety personel sklepu stwierdził, że nie może zwrócić mi gotówki bo takie mają przepisy wewnętrzne. Spodobały mi się inne buty i byłam skłonna je zakupić w tym salonie w ramach wymiany z reklamacji niestety nie było mojego rozmiaru. Sprzedawczyni zaproponowała sprowadzenie mojego rozmiaru z czego chętnie skorzystałam. Buty miały być dostępne w przeciągu 2 dni o czym miałam zostać poinformowana telefonicznie. Niestety nikt do mnie nie zadzwonił więc po tygodniu udałam się do sklepu i sprzedawczyni stwierdziła, że to niemożliwe, że ktoś zaproponował mi sprowadzenie butów bo firma takich praktyk nie stosuje. Poprosiłam o zwrot gotówki w odpowiedzi usłyszałam, że nie mogą tego zrobić, poprosiłam o kontakt z kierownikiem, okazało się, że jest nie możliwy, ale sprzedawczyni skontaktuje się z kierownikiem i dnia następnego do mnie oddzwoni. Oddzwoniła i powiedziała, że mam sobie przyjść do nich do sklepu i coś wybrać na wymianę. Poprosiłam, żeby kierownik zadzwonił do mnie bezpośrednio jak będzie w pracy bo nie mam czasu chodzić do sklepu co chwilę. Kierownik nie zadzwonił. Po kolejnym tygodniu zadzwoniłam do siedziby firmy, skontaktowałam się z osobą odpowiedzialną za reklamację i dostałam należne mi pieniądze. Nie podoba mi się, że firma działa niezgodnie z przepisami Ustawy Konsumenckiej i trzeba się upominać o rzeczy, które nam się należą. Jest to ewidentny brak szacunku dla klienta. Ta firma ma ciekawy asortyment, ale nieodpowiedzialny i niewyszkolony personel oraz złą politykę.