Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Chciałem skorzystać w serwisie KB24 funkcji powiadamiania na e-mail. Interesuje mnie proste powiadamianie, informujące o tym że jakiś kontrahent przelał mi pieniądze na konto. Okazuje się jednak, że w KB nie przewidziano takiej prostej funkcji, a przecież to banał. Wszystkie informacje kto i ile pieniędzy przelał są przecież w systemie KB24, a ze zdefiniowaniem automatycznego maila na tej podstawie nie powinno być problemu. Tymczasem specjaliści Kredyt Bank udostępnili zamiast skomplikowaną i mało praktyczną funkcję, „Powiadom o zapłacie przez kontrahenta X”, przy czym trzeba jasno zdefiniować JEDNEGO konkretnego kontrahenta (nie można wskazać dowolnego i trzeba znać dokładną nazwę płatnika, co nie jest takie oczywiste), a poza tym takie powiadamianie działa tylko 1 RAZ, a następnie trzeba je znowu aktywować… Bez sensu!