Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Nadal nie mogę zmienić adresu korespondencyjnego do karty Visa Gold, w której posiadaniu jestem do kilku lat. Dwa lata temu zmieniłem adres i od tamtego czasu bezkutecznie próbuję zaktualizować adres przy pomocy infolinii. Taka forma kontaktu jest dla mnie logiczna - kartę otwierałem poprzez infolinię i wszystkie formalności załatwiono zdalnie. Teraz prosta aktualizacja okazuje się tą drogą niemożliwa? Dziwię się że Lukas Bank dał mi tą drogą dostęp do niemałych pieniędzy (mam spory limit na karcie), a boi się że go oszukam podczas zmiany danych korespondencyjnych? Podobno zmianę można przeprowadzić przez infolinię jeśli posiada się jakiś tajemniczy KOD, ja go nie mam i aby go uzyskać trzeba odwiedzić placówkę - tu koło się zamyka. Lukas Bank nie ma żadnej placówki w mojej okolicy więc sprawa ciągnie się już 2 lata, a Lukas Bank wysyła wyciągi na nieaktualny adres… Nie rozumiem tego i apeluję o zmianę procedur na przyjaźniejsze dla klientów. Na poparcie podam prosty powód. Odkąd mam świadomość iż wyciąg trafi do mnie okrężną drogą z dużym opóźnieniem przestałem aktywnie korzystać z tej karty i traktuję ją jedynie jako awaryjną. To oznacza dla Lukas Bank stratę wielu tysięcy zł obrotu. Może warto się po to schylić? Słyszałem że wyniki finansowe Lukas Bank w 2009 roku nie były najlepsze.