Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Odłożyłam troszke gotówki i jestem w trakcie poszukiwania odpowiedniej lokaty. Oczywiście wszystko najpierw sprawdzam w internecie. Wpisując w wyszukiwarce słowo lokata na pierwszym miejscu znalazłam ofertę Open Finace informująca o lokacie w wysokości 10% na 3 miesiące. Zaciekawiona zajrzałam tam. Niestety na samej stronie nie dowiedziałam się już zbyt wiele. Kazano wypełnić mi tam formularz zgłoszeniowy by uzyskać telefoniczną informację. Wypełniłam go i wysłałam. Po godzinie zadzwoniła do mnie konsultantka i po uzyskaniu wstepnych informacji powiedziała, że musze udac się do oddziału Open finance by uzyskać dokładniejsze informacje na temat tej oferty. powiedziałam jej, ze dla mnie to problem ponieważ najbliższy oddział jest w miejscowości oddalonej 70 km od mojego miejsca zamieszkaniai, a ja nie mam powodów by tam jeżdzić cześciej niż raz lub dwa razy do roku, natomiast lokate chciałabym założyć już teraz. Niestety bez wizyty w oddziale nie uda się załatwić niczego powiedziała. Już chciałam podziękować za rozmowę gdy ona zaproponowała mi, ze przekaże mój nr telefonu do działu zajmującego się obsługą klientów przez internet bym nie musiała specjalnie fatygowac się do żadnego z oddziałów. Dla mnie to bardzo dobre rozwiązanie gdyż mam 5 miesięcznego synka i nie wyobrażam sobie wizyty z nim w banku i załatwiania wszystkich formalności. Reasumując daję firmie minus za brak szczegółowych informacji w internecie na temat oferty, minus za brak informacji o wybranej ofercie od konsultanta a plus za zaangażowanie i zaproponowanie innego rozwiazania, bardziej dla mnie dogodnego.