Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Kilkanaście minut temu miałem problem dostępem do sieci internet. Zadzwoniłem na infolinie UPC, wybrałem odpowiednie ”numerki”. Czas oczekiwania na połączenie według wyliczenia wynosił minutę, ale już po dosłownie po 5 sekundach uzyskałem połączenie z obsługa serwisową UPC. Osoba ta poprosiła o dane do weryfikacji. Podałem je. Opowiedziałem Panu w czym mam problem. W tym czasie odświeżałem strony i nagle jakimś cudem udało mi się „odpalić” stronę internetową. Powiedziałem o tym owemu Panu, ale nie zrezygnował z szukania problemu. Poprosił o chwilkę cierpliwości. Po minucie dopatrzył się problemu u nich na linii. Przeprosił za zaistniała sytuację i obiecał poprawę na przyszłość aby podobne problemy nie wystąpiły. Osoba ta mówiła zrozumiałym dla każdego językiem. Mówiła wolno i spokojnie, dokładnie wszystko tłumacząc. Oby każda infolinia miała tak miła obsługę.