Opinia użytkownika: Agnieszka_1076
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Zaraz po przejściu przez bramki na teren hipermarketu rozpoczęłam poszukiwania działu poświęconego grom. W związku z tym, że dookoła nie było żadnej osoby, która mogłaby udzielić mi informacji rozpoczęłam rozglądać się za osobą kompetentną. Po kilku chwilach odnalazłam pracownika, który nie zbyt chętnie udzielił mi informacji. Wygląd pracownika pozostawiał wiele do życzenia. Niechlujna koszula wywoływała wrażenie niewyprasowanej. Ze względu na konkretny charakter zakupów, zaraz po wybraniu poszukiwanego przedmiotu udałam się do kasy. Obsługiwanych było wiele stanowisk kasowych co znacznie skróciło czas oczekiwania na zapłatę. Po wybraniu kasy położyłam kupowany przedmiot na taśmie. Ta niestety była bardzo zabrudzona z wyraźnymi tłustymi plamami na przewijanym materiale. Kasjerka przywitała się pierwsza, wychodząc z inicjatywą zaproszenia do Programu Bonusowego PAYBACK, wykazując się jednocześnie bardzo dużą wiedzą z tego zakresu. Kasjerka była osobą w średnim wielu, zadbaną, o lekkim makijażu. Po dokonaniu płatności pracownik życzył mi miłego dnia i zaprosił do ponownych odwiedzin.