Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Udałem się do siedziby PZU, aby zrealizować swoją polisę ubezpieczeniową, przyznającą mi dodatkowe świadczenie pieniężne z racji hospitalizacji. Wiedziałem już, gdzie mieści się PZU Życie, więc trafiłem tam bez problemu. Kłopot miałem jednak ze znalezieniem miejsca parkingowego. Gdy się z tym uporałem, wszedłem do środka. Wewnątrz było kilka osób, do większości stanowisk ustawiła się kolejka. Wnętrze było czyste, schludne i ascetyczne. Gdy spostrzegłem, do którego stanowiska powinienem się skierować, zająłem miejsce w kolejce (byłem pierwszy w kolejce do tego stanowiska) i usiadłem na jednym z kilku krzeseł. Po krótkiej chwili z pomieszczenia socjalnego wyszła kobieta (z kubkiem herbaty), która zajęła wolne stanowisko obsługujące zdarzenia medyczne. Gdy usiadła przy komputerze, podszedłem i zapytałem czy może mnie obsłużyć. Odparła, że jest gotowa. Wówczas w skrócie przedstawiłem swoją sytuację, przekazałem dokumenty i oczekiwałem na wytyczne pracownika. Pani w miły, rzeczowy i przyjazny sposób omówiła procedury postępowania w takich jak mój przypadkach. Poinformowała mnie o czasie oczekiwania na decyzję, o sposobie przelania środków oraz o ewentualności uzupełnienia dokumentacji medycznej, jeśli sytuacja będzie tego wymagała. Wprowadziła sprawnie wszystkie dane do komputera, a na koniec wręczyła mi potwierdzenie złożenia przeze mnie dokumentów. Cały mój pobyt trwał może 10 minut, z czego byłem bardzo zadowolony, biorąc pod uwagę ilość osób w siedzibie PZU. Z obsługi jestem również zadowolony. Kontakt werbalny i niewerbalny oceniam bardzo dobrze. Z pewnością skorzystałbym z usług tego pracownika w przyszłości.