Opinia użytkownika: MojaOpinia
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Poszłam do salonu aby dobrać soczewki. Po wejściu zauważyłam po prawej stronie Panią z obsługi, która jednak nie powitała mnie. Chodziłam chwilę po salonie, ale nikt się mną nie zainteresował. Stanęłam przy kasie. Po 5 minutach czekania, gdy nikt z obsługi nie podszedł, skierowałam się w stronę jednej z Pań obsługujących i powiedziałam, że chciałabym dobrać soczewki. Pani powiedziała, że "ale to badania jest płatne, 35 zł", powiedziałam, że w porządku, na co Pani powiedziała "proszę tam, w głąb korytarza". Skierowałam się w głąb korytarza, gdzie czekało już kilka osób do gabinetu okulisty (były dostępne 2). Po chwili usłyszałam, że wszyscy komentują długość czekania w kolejce oraz to, że nikt ich nie informuje o tym, co maj zrobić, gdzie się udać - klient pozostawiony jest sam sobie. Faktycznie, po chwili z gabinetu wyszedł 1 klient, ale okulista nie przyjmował kolejnych osób - poszedł do biura i już nie wrócił, choć widział ile osób czeka w kolejce. Po chwili wyszła klientka z drugiego gabinetu i wtedy weszłam na chwilę, zapytać, czy w przypadku płatnych badań też trzeba czekać w kolejce, na co Pani odpowiedziała, że tak. Byłam 5 w kolejce, a 1 badanie trwało około 15 minut, więc zrezygnowałam i opuściłam salon, oczywiście nie zostałam pożegnana przez nikogo. Moja ocena jest najniższa za brak zainteresowania klientem, kiepską organizację badań okulistycznych oraz brak 'opieki' nad klientami. Po wyjściu z salonu udałam się do Vision Express, gdzie zostałam obsłużona bardzo dobrze i tam wydałam swoje pieniądze - a nie w Fielmanie. Ta cała sytuacja jest przykładem na to, jak łatwo jest stracić klienta, o czym pracownicy Fielmana zdają się nie wiedzieć.