Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Zrobiłem w Tesco większe niż zazwyczaj zakupy. Nieco zdziwiłem się, gdy usłyszałem od kasjerki kwotę do zapłaty, ponieważ spodziewałem się nieco mniejszego rachunku. Ale dopiero w domu po rozpakowaniu zakupów przeglądnąłem paragon. Natrafiłem na podwójnie skasowany płyn ELMEX, choć rzeczywistości kupiłem tylko jedno opakowanie tego płynu. Z ciekawości jak w takim przypadku zareaguje personel, po kilku godzinach od zakupów,udałem się do Tesco do"Punktu obsługi klienta" i zgłosiłem reklamację. Obsługiwała mnie wysoka blondynka. Najpierw cierpliwie ysłuchała reklamacji, następnie wyszła na chwilę do pokoju na zapleczu. Widocznie radziła się kogoś. Po powrocie od razu powiedziała:" przyjmujemy reklamację, zaraz wypłacę Panu pieniądze. Przepraszamy za pomyłkę". Jestem w pełni usatysfakcjonowany poważnym potraktowaniem,sposobem załatwienia reklamacji i przeprosinami.