Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zorba
Treść opinii: Parę dni temu odwiedziłem w Opolu lokal Zorba. Zrobiłem to z chęci konsumpcji, ale również z ciekawości, gdyż od pewnego czasu lokal ten jest restauracją; wcześniej było to miejsce specjalizujace się tylko i wyłącznie w podawaniu naleśników.. Chcąc przekonać się czy zmiany, które zaszły są zmianami na plus, bez wahania wszedłem do środka.. W środku czysto i schludnie. Zaraz po wejściu przywitała mnie kelnerka podając kartę menu.. Asortyment rzeczywiście zwiekszył się o parę innych pozycji, ale to co mnie zaskoczyło pozytywnie to fakt, że ceny pozostały równie korzystnie jak przed zmianami.. Ubolewam jednynie nad faktem, że wiele naleśnikowych specjałów zostało z menu usunięte. Uważam również, że pozycje dodatkowe w menu są raczej według mnie daniami z rodzaju "fast food", toteż nie uważam żeby ich wprowadzenie mogło byc przyczyną do zmiany rodzaju lokalu na restauracja, gdyż wykwintnych, restauracyjnych potraw niestety w nim nie zjemy, a przynajmniej ja takowych nie dostrzegłem.. Niemniej jedzenie podawane w lokalu jest smaczne i właśnie na owym jedzeniu chciałbym się jeszcze trochę zatrzymać.. Zamówiłem naleśnika, w którym jednym ze składników miała być pierś z kurczaka.. Otrzymałem informację, że niestety na dzień dzisiejszy wspomnianego składnika nie ma, więc musze zadowolic się czyms innym. Postanowiłem więc zmienić wybór.. W tym przypadku również otrzymałem informację o niedostępności innego składnika.. Ukryłem swoje zażenowanie i spróbowałem ponownie. Tym razem się udało.. A na zamówienie nie czekałem długo. Do smaku nie miałem żadnych zastrzeżeń. Pani zaproponowała dodatki w postaci napoju. Z propozycji skorzystałem.. Nie mniej udałem się do tego lokalu również parę dni później. Sytuacja z dostępnością składników znów wystapiła, co niewątpliwie da mi do myślenia w przyszłości czy rzeczywiście jest to "chwilowy" problem..