Opinia użytkownika: Ilona_135
Dotycząca firmy: WARTA
Treść opinii: Dnia 29.04.2010 wyjeżdżałam prywatnym samochodem do Amsterdamu wraz ze znajomymi. Przed wyjazdem postanowiliśmy się zabezpieczyć i wykupiliśmy ubezpieczenie "Podróżnik". Zadowoleni wyruszyliśmy w drogę. Niestety za Hannoverem doszło do nieprzyjemnej sytuacji i zepsuł nam się samochód. Zadzwoniliśmy na infolinię Warty po pół godzinnej rozmowie Pani powiedziała nam, że za ok 1,5 h przyjedzie do nas pomoc drogowa. Pomoc drogowa przyjechała, zabrali nas do najbliższego warsztatu, stwierdzono że samochodu nie da się naprawić a dalej musieliśmy radzić sobie sami. Dochodząc do sedna sprawy chcę powiedzieć że Panie z obsługi było kompletnie nie kompetentne nie potrafiły odpowiedzieć mi na podstawowe pytania. Oddzwaniały do mnie po godzinie po konsultacjach z osobami trzecimi. Ubezpieczenie okazało się niczym tylko "nabijaniem w balona" i musiałam sobie sama radzić z zepsutym samochodem. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.