Opinia użytkownika: JA_1
Dotycząca firmy: HDI
Treść opinii: Pięć lat miałam ubezpieczony samochód w HDI. Rozwiązałam jednak umowę w październiku 2009 r. gdyż składki niższe miałam w TUW o 100 złotych. Miesiąc temu otrzymałam polecenie do zapłaty zaległego OC z odsetkami, które dla mnie było ogromną pomyłką, gdyż posiadam wszystkie kwity terminowych zapłat. W tej sprawie wykonałam kilka telefonów min. do agencji w której płaciłam, gdzie uprzejmie powiedziano, że wszystko załatwią oni, a sama osobiście w HDI i tak nic się nie dowiem. To niby sprawa między agencyjna, no ale konto moje... Ja i tak zadzwoniłam do agencji, jako żona współwłaściciela pojazdu. Ku mojemu zdziwieniu pani była bardzo uprzejma i dokładnie poinformowała mnie jak sprawa wygląda od ich strony. Słychać było, że jest osobą kompetentną. Uspokoiła mnie i poprosiła o kolejny telefon o danej godzinie, gdy wróci kierownik z delegacji. Gdy wykonałam ten kolejny do niej telefon poinformowała mnie, że moje OC zostało niewłaściwie obliczone przez agencję- ich pośrednika i to oni poniosą z tego tytułu koszty. Poprosiła mnie również o mój telefon, gdyż poinformuje mnie o zakończeniu sprawy. Również internetem prześle mi potwierdzenie. Na koniec rozmowy życzyła miłego dnia. Jestem bardzo zaskoczona tą miłą telefoniczną obsługą, gdyż obawiałam się gorszego traktowania z powodu rozwiązanej przeze mnie umowy.