Opinia użytkownika: MonsieurJabol
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Pomijając fakt całkiem nowych zasad rozliczania zużycia energii, a tym samym prognozowanego zużycia muszę stwierdzić, że dostawca ten w ostatnim czasie lekko przesadza. Właśnie w kwestii zasięgnięcia informacji na temat nowego rozliczenia próbowałem się zadzwonić na infolinię do Częstochowy (34/ 364-89-41;364-89-11), ale moje próby zakończyły się sukcesem dopiero po trzech dniach. W pewnym momencie zwątpiłem i zadzwoniłem na ogólny numer, aby się upewnić, czy na rachunku numery telefonu są poprawne. Pani powiedziała mi, że w inny sposób nie można się skontaktować i że trzeba próbować do skutku, ponieważ tak dużo ludzi dzwoni. Posłuchałem tej rady i tak jak wspomniałem wyżej na trzeci dzień mi się udało... Dodam, że próbowałem kilkadziesiąt razy w ciągu dnia na oba numery. Kiedy usłyszałem w końcu głoś konsultantki, to tak się ucieszyłem, że aż zapomniałem o co chcę zapytać:) Po chwili jednak pamięć powróciła do normy, przedstawiłem moje wątpliwości, Pani mi w miarę jasno odpowiedziała i na tym rozmowa się zakończyła. Za dwa miesiące, kiedy będę podawał stan licznika zrobię to raczej za pomocą formularza on-line, a nie rozmowy telefonicznej, ponieważ obawiam się o swoją odporność nerwową:) Tak więc zalecam przed wykonaniem pierwszego połączenia zażyć jakiś środek na uspokojenie:) Mam nadzieje, że dostawca energii nie wymyśli nowych niespodzianek i że nie będę musiał dzwonić wcześniej.