Opinia użytkownika: Henryk_23
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Chcąc wejść do sklepu nie wiedziałem gdzie jest wejście, jednak jak je znalazłem zmylił mnie będący w holu punkt kasowy. Ale wszedłem pierwszy widok wskazywał jakby nikogo nie było, ale po chwili zza witryn wyszła młoda dziewczyna - sprzedawca. Rozglądając się po sklepie, interesowało mnie wiele, czy laptopy, czy telewizory, ale doszedłem do tego co naprawdę było moim celem - zmywarka do naczyń. Pani zapytała się mnie czy może mi w czymś doradzić, ale odparłem "Jeszcze chwileczkę, chciałbym się rozglądnąć". Kiedy tak czytałem oferty różnych typów zmywarek, powoli zacząłem rozgląać się za sprzedawcą, ale pani która mnie tak miło przywitała była już zajęta rozmową.Do sklepu weszli jej znajomi. Nadal spoglądałem czy ktoś jednak mnie obsłuży, ale po chwili z zaplecza wyszedł pan kierownik, który widząc, że potrzebuję pomocy nie zainteresował się mną, również zają się rozmową. poprosiłem go o pomoc. Podchodząc dawał wrażenie jakby nie był chętny do udzielenia mi informacji. Niegdy nie miałem zmywarki. Moje oczekiwania były następujące: zmywarka cicha, ekonomiczna, do zabudowy. Dowiedziałem się, że sądwie wielkości zmywarek sądziłem, że dla mnie będzie lepsza mniejsza i taką chciałem 45 cm szerokości. Ale sprzedawca proponował mi większą choć mieli tylko dwa modele. Ja jednak przekonałem go że jak narazie wystarczy mi mała. Mam jeszcze małe dzieci i myje się tylko po śniadaniu i kolacji. No i po obiedzie ale tylko w weekend. Sprzedawca dawał odczuć, że nie chce ze mną rozmawiać. I chciałby mieć to już za sobą. Chcąc dowiedzieć się coś więcej musiałem zainicjować pytania dotyczące dowozu, wniesienia, montażu, czy zakupu ratalnego. Moje wrażenie po wyjściu ze sklepu nie było miłe. Źle wspominam tą wizytę. Sądzę, że przy następnych zakupach już tam nie wrócę. Sklep mało reprezentacyjny jak na tak dużą sieć. Myślę, że nawet mieszkaniec Krosna będzie miał problemy z trafieniem jeżeli kieruje się tam po raz pierwszy i mając tylko adres z ulotki, która mam nadzieję, że nie leżała na ziemi jak te co widziałem za lada rozrzucone. Ogólnie mogłoby być więcej przestrzeni i pracownicy lepiej widoczni oraz bardziej zainteresowani sprzedażą i obsługą klienta.