Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Interesuje mnie Renault Scenic. Noszę się z zamiarem zakupu tego samochodu. Przejeżdżając zauważyłem salon Renault. Postanowiłem zatrzymać się aby wstąpić do salonu i dokładnie obejrzeć interesujący mnie model samochodu. Wjechałem na parking i zaparkowałem samochód. Na parkingu stało kilka samochodów firmowych. Po ich obejrzeniu wchodzę do środka, aby uzyskać więcej informacji. Oglądam wymarzonego Scenica, wchodzę do środka. Po kilku minutach wychodzę, idę do Megane. Oglądam z zewnątrz i wchodzę do środka. Po kilku minutach wracam do Scenica. Oglądam, wyjmuję ulotkę ze stojaka, czytam i wchodzę powtórnie do środka. Siedzę kilka minut. Mam kilka pytań i wątpliwości, które chciałbym rozwiązać. W dwu boksach sprzedaży siedzą panowie. W pierwszym w ciemnym garniturze, w drugim w jasnym garniturze. Siedzą i nudzą się, "coś" robią na komputerach, gdzieś wydzwaniają, kręcą się po pomieszczeniu. Nie interesuje ich co się dzieje w samochodach w salonie. Po ponad 20 minutowym pobycie w salonie zastanawiam się nad użytkowaniem tej marki, nad ewentualnym serwisem. Dochodzę do jednoznacznych wniosków. Jaka obsługa przed, taka sama będzie po zakupie. Z takim przekonaniem opuszczam salon wymarzonego samochodu.