Opinia użytkownika: Monika_1274
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W dniu dzisiejszym otrzymałam telefon z obsługi call center firmy Orange. Pani zaproponowała mi dwie usługi specjalnie dla mnie, gdyż jestem Klientem tej firmy już 9 lat. Pierwsza propozycja Pani tyczyła się sms z premierami filmowymi w kinach. Usługa super ale dlaczego nie za darmo. Koszt 1.22 zł płatny za każdym razem. Usługa trafna ale dla kogo? Większość z nas posiada internet, telefon aby zwyczajnie zadzwonić do kina, czy też może sprawdzić taką informację w gazecie, którą kupuje. Bez komentarza - być może są ludzie, którzy chcą za coś takiego płacić. Druga specjalnie wybrana dla mnie oferta to ubezpieczenie N N W. Cena 17 złotych miesięcznie - umiarkowana. Sposób obsługi Pani - pozostawia dużo do życzenia. W trakcie 5-cio minutowej rozmowy Pani przypomniała mi jak mam na imię w każdym ze zdań po dwa razy.Jej stwierdzenie "Pani Moniko" pod koniec rozmowy było już tak denerwujące, że miałam ochotę zwrócić jej uwagę na fakt, iż wiem jak mam na imię. W trakcie rozmowy Pani użyła jednego z najbardziej denerwujących stwierdzeń " Uważa Pani, że to ubezpieczenie jest bardzo dobrą usługą". Odpowiedź na tak zadane pytanie ze względu na fakt, iż jest ono z kategorii zamkniętych może brzmieć: TAK lub NIE. Jednakże moje niezadowolenie osiągnęło maksimum w momencie kiedy tłumacząc Pani posiadanie pakietu ubezpieczeniowego w jednym z Banków ona pominęła ten fakt (nie słuchając tego co mam do powiedzenia). Sytuacja taka, że konsultant firmy Orange nie zna podstawowych zasad obsługi telefonicznej Klienta, sposób przeprowadzenia rozmowy i ogólne wrażenie z niej pozostawia dużo do życzenia. Co najgorsze nie jest to pierwszy raz tak przeprowadzonej rozmowy z "wyjątkowym" i wieloletnim Klientem.