Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Relay
Treść opinii: W ostatnią sobotę miałem przyjemność odwiedzić przejazdem jeden z punktów sieci Relay mieszczący się na dworcu kolejowym w Kędzierzynie-Koźlu. Głównym celem moim było co prawda dokonanie konkretnego zakupu, ale postanowiłem popatrzyć na punkt również pod kątem oceny. W sklepie panuje dość miła atmosfera, bogaty asortyment zarówno prasy, jak i produktów cukierniczych i spożywczych jest widoczny; na półkach jest porządek - widać, że pracownicy dbają o to, aby ten porządek był.. Nie znalazłem również na półce towaru pod którym nie byłoby ceny. Zatem pod tym kątem wszystko jest w jak najlepszym w porządku i zastrzeżeń nie mam.. Natomiast czystość podłogi wymagałaby małego komentarza.. Widać było, że ostatnio kwestia zamiatania czy przetarcia podłogi "mopem" jest nieco zaniedbana. Ale na szczęście nie było to aż tak rażące. To co mi najbardziej utkwiło w pamięci, to sposób powitania i pożegnania klienta przez pracownika.. Nie chce tutaj przytaczać konkretnych zwrotów, ale sposób w jaki Pani wypowiadała pewne słowa, według mnie były wyuczone i wymuszone; obsłużono mnie szybko co prawda, ale nie czułem się dobrze w tym sklepie i miałem wrażenie, że obsługa pracuje "od niechcenia", dlatego też nie wystawiam oceny maksymalne.