Opinia użytkownika: Aleksander_51
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Po wejściu do placówki albo jest się obstąpiony przez dwie osoby, które nie dają złapać oddechu, jeśli się wchodzi samemu lub gdy we dwoje to nie można się doprosić o obsługę. Niedostateczne oświetlenie, zwłaszcza na piętrze w dziale zegarków męskich. Możliwość dokładnego obejrzenia większej liczby zegarków jest nie możliwa gdyż trzeba zajść z nimi na parter a tam od razu jak jest się samemu obsługa nie daje dojść do słowa wymuszając kupno pierwszego z brzegu zegarka, jaki się tylko założy. Bezczelne docinki personelu w przypadku rezygnacji z zakupu przekraczają dobre obyczaje. Towar jest prezentowany w gablotach, w których często szyby są utłuszczone. Słabe oświetlenie skutecznie zniechęca do zakupu towaru. Wyraźna, wśród obsługi, jest selekcja klientów według ubioru, jaki na sobie mają, Problem jest również z punktualnym zamykaniem sklepu. Za zwyczaj jest ok. 10 minut wcześniej zamykany a wszelakie próby wejścia, jeśli obsługa postanawia sobie skrócić czas pracy są skutecznie udaremniane przez ochronę. Nie ma również informacji jak sklep pracuje w dniach nietypowych, przedświątecznych czy w dniach, które ma prawo ustalić możliwość pracy sklepu właściciel. Przy szczegółowych zapytaniach obsługa próbuje zmienić temat ze względu na brak wiedzy, po czym tłumaczą się, że zastępują tu kogoś. Sklep wygląda w środku ładnie, lecz jest bardzo niepraktyczny dla klienta głównie przez słabe oświetlenie. Cena towaru bardzo wysoka w porównaniu z tym samym asortymentem w innych firmach. Głównie nowe modele co zawęża liczbę klientów.